top of page

Magedans for gravide - ny DVD!

Mens jeg gikk gravid savnet jeg flere alternativer for hjemmetrening. Når man er i variende form er det ikke alltid like lett å følge faste timer på kveldstid. Man kan jo drive egentrening, men jammen er det deilig å ha noen å følge. Så jeg lagde mitt eget bidrag til sjangeren treningsdvd for gravide!

Siden jeg elsker magedans, og bevegelsene herfra er perfekt for å gi økt styrke og bevegelighet til rygg og bekken, var det jo et must å bruke mye materiale herfra. I tillegg er jeg stor fan av å bruke god tid på uttøyning og avspenning, og styrkeøvelser foretrekker jeg fra yoga og pilates. Så da ble det med litt av dette også. DVD-en er rooolig og ment for å gi deg helsebringende bevegelser samtidig som den er avstressende - altså ingen heseblesende pisking gjennom øvelsene.

Nå har den endelig ankommet fra trykkeriet og jeg gleder meg til å dele den med andre som kanskje i samme situasjon som jeg var. Håper den kan bringe bevegelsesgleden videre!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

© 2013 by aurora orientalsk dans

bottom of page